piątek, 29 czerwca 2012

Zuperman czyli alternatywa dla śmieciowego jedzenia !

Musicie mi wybaczyć długą przerwę z postami ale podczas sesji nie miałam czasu na nić, nie wspominając o odwiedzaniu nowych miejsc :) Mimo wszystko teraz mam czas na nadrabianie zaległości :)

Piotrkowska została już dawno temu zalana falą niezdrowych przekąsek dla nocnych imprezowiczów. Przez takie miejsca, ciężko było dostrzec fajne i alternatywne formy zjedzenia na szybko, czegoś zdrowego. Dzisiejszy post jest o miejscu, które na mapie Łodzi już dawno się pojawiło lecz dopiero teraz miałam okazję tam zjeść.

ZuperMan to idealne rozwiązanie na zimowe dni, gdy chcemy się rozgrzać przy ciepłym posiłku albo na letni, lekki obiad w formie zupy. Osobiście jestem fanką zup i mogłabym tylko nimi się odżywiać, dlatego moje zadowolenie z istnienia takiego lokalu jest ogromne. Zacznijmy od tego, że mamy do wyboru trzy wielkości, które możemy kupić: M, L, XL.
Ceny to koszt od M:5zł do XL: 10zł. Do wyboru mamy +15 rodzajów zup(również sezonowe np. chłodnik litewski- idealny na lato!). Do każdej zupy możemy dobrać dodatek w postaci: ryżu, grzanek, pieczywa czy też makaronu. Na razie miałam okazję zjeść zupę porową i gulaszową. Zupa porowa w połączeniu z grzankami była bardzo smaczna! Dobrze doprawiona i o kremowej konsystencji. Gulaszowa natomiast miała sporo ziemniaków i mięsa ale na mój gust była za ostra. Zupa gulaszowa zawsze jest ostra i to tylko kwestia mojego podejścia do ostrych dań- nie przepadam. Muszę wspomnieć, że dwie zupy, które jadłam dostałam w wielkości XL i ilościowo były to dwa talerze! Dla mnie ważnym elementem takiego miejsca (i każdego w którym możemy zjeść zupę) jest ich doprawienie. Nie ma nic gorszego niż niedoprawiona, bez smaku zupa, która niczym się nie różni od zupy z torebki za złotówkę. ZuperMan to miejsce do którego z pewnością wrócę i przetestuję wszystkie smaki bo po małej próbce możliwości jestem bardzo zadowolona. :)
Zachęcam was do jedzenia i odwiedzania takich miejsc jak najczęściej, ze względu na menu, które jest starannie dopracowane i każdy z was znajdzie coś pysznego dla siebie!

Podsumowanie:

Lokal: 4 ( nie jest to restauracja 5* ale jest czysto, smacznie i kameralnie)
Obsługa: 4 (bardzo miła Pani pomoże w wyborze zupy jeżeli macie wątpliwości)
Jedzenie: 4 (na razie daję mocne 4, będę się starała regularnie sprawdzać inne smaki i mam nadzieję, że będą wszystkie równie dobre :) )

Zostawiam wam link do ich strony internetowej :) Już teraz możecie zaplanować sobie co zjecie przy najbliższej okazji!!
http://www.zuperman.pl/index.php

Pozdrawiam
Emilia Wuu!

3 komentarze:

  1. Noo spoko loko, też myślałam, żeby kiedyś tam coś dziabnąć, na pewno spróbuję. W tym miesiącu postarasz się odwiedzić The Dorsz - ja też! Słyszałam ze jest to miejsce godne polecenia. A ja przypominam zebyś wybrała się w KONCU do La Strady na Piotrkowskiej (na przeciwko dh Magda, przed Presto). Znajdziesz tam najlepszą pizzę w łodzi i nie tylko ;) I bedziesz mogła to opisać!~:D Pozdro - Kaha Ravens

    OdpowiedzUsuń
  2. La Strada to moje ulubione żarcie w Łodzi :) i rybka z The Dorsz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce :) Bardzo dobre jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń