niedziela, 18 marca 2012

Witam na smaczna-Łódź :)



Witam!


Mój blog dzisiaj rozpoczyna swoją działalność i mam nadzieję, że spełni chociaż po części wasze oczekiwania :). Chciałabym poświęcić bloga wszystkim rodzajom restauracji jakie możecie spotkać w Łodzi. Miasto Łódź to nie tylko Manufaktura i Galeria ale wiele fajnych miejsc do, których warto od czasu do czasu zajrzeć. W dobie kryzysu, nie każdego stać na codzienne jadanie w restauracji, dlatego będę odwiedzała zarówno miejsca tak urokliwe jak Piotrkowska 69, ale też bary z domowym jedzeniem i nie tylko :) Bo przecież nie chodzi o to aby wydać całą miesięczną pensję na obiad, chodzi o to żeby było smacznie! Sama jestem studentką i wiem, że nie zawsze jest czas na gotowanie, dlatego na samą myśl o poszukiwaniu domowej knajpki z dobrym i tanim jedzeniem (o ile spełnienie tych trzech warunków jest w ogóle możliwe)cieszy mi się buzia. Każdą wizytę będę dokumentować a następnie urozmaicać zdjęciami jedzenia, które otrzymam, aby jak najbardziej się da zobrazować moje wizyty! Co jakiś czas, pewnie dołączę moje (i nie tylko) szybkie przepisy na smaczne dania w kilka minut :)

Pozdrawiam Emilia !

zdjęcie by http://www.facebook.com/maktalezak.photography

1 komentarz:

  1. Fajna stronka, ja zdecydowanie za mało chadzam do restauracji, będę zaglądać do Ciebie przed każdym wyjściem. Z mojej strony polecam Ci odwiedzić La Vende w Manufakturze w Łodzi. Pisałam o niej tutaj http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/?p=4509

    OdpowiedzUsuń